Cfml ile 2 aylık geçmişim oldu, kodlama olarak değilde server taraflı şirketti cf sunucularını cf 8.0 yükseltiyorduk, programı alan şirketlerin serverını ayarlıyorduk vs. vs.
Cfml basit bir dil fakat cf sunucular olmadık yerlerde sorun çıkartıyor, lisans ücretleri çok pahalı 7.500 $ civarı bir fiyatı vardı bildiğim kadarıyla, deli gibi ram ve işlemci kullanıyor.
Zaten javanın üstüne yazılmış bir dil, flashla veri alıp vermek son derece basit.
Ben tercih etmedim bu dili, php yada asp.net bilmek daha iyi bana göre.
zaten iyi,yararlı,hızlı işe yarar bir dil olsaydı kullanım oranı daha yüksek olurdu. Hepimizin bildiği ve tecrübe edindiği gibi internette hüküm süren dillerin arasında cf yok adının geçmemesinin yanı sıra pek fazla merak edende yok.