• 27-08-2013, 22:27:23
    #1
    merhaba normalde formlarda submit butonu eklediğimizde son girilen bilgiler tarayıcı hafızasında kalıyor ve formdaki isim kısmına daha ok yazınca oktay çıkıyor.
    ancak ben formda ajax kullandığım için burada normal bir botun koydum(hatta resimde yapabilirim)bu durumda formda girilen bilgilerin kullancı tekrar girdiğinde hafızada kalması için ne yapabilirim
  • 01-09-2013, 15:30:04
    #2
    konu güncel.Bir bilenin çıkmaması çok ilgincime gitti.Forumun en aktif kısmının burası olduğunu düşünüyordum
  • 07-10-2013, 00:48:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sadece IE'de çalışıyor. Diğer browserların autosave triggerlarını bulabilirsen fonksiyon içinde browser kontrolü yaptırıp ona göre kayıt ettirebilirsin

    window.external.AutoCompleteSaveForm(formid);
  • 07-10-2013, 00:51:32
    #4
    <form autocomplete="off"> bunu yaparsanız olur...