merhaba normalde formlarda submit butonu eklediğimizde son girilen bilgiler tarayıcı hafızasında kalıyor ve formdaki isim kısmına daha ok yazınca oktay çıkıyor.
ancak ben formda ajax kullandığım için burada normal bir botun koydum(hatta resimde yapabilirim)bu durumda formda girilen bilgilerin kullancı tekrar girdiğinde hafızada kalması için ne yapabilirim
formu hatırlama
3
●514