windows server'larda Access veritabanı Standartmıdır?
Benim servisim MySQL. ama windows olduğu için access i açabilir mi?
windows server'larda Access veritabanı Standartmıdır?
2
●520
- 21-12-2007, 14:31:42Üyeliği durdurulduHer iki serverde de benim bildiğim kadarıyla access veri tabanı kullanılabiliyor.Özellikle windows server kullananlar access veritabanını daha çok kullanıyor.Ama mysql hesabın varsa accessi tercih etme derim. Çünkü access bir yere kadar dayanıyor yani. Hitin sağlam sa ya my sql yada ms sql kullanmak en iyisi.