• 21-12-2007, 13:35:06
    #1
    windows server'larda Access veritabanı Standartmıdır?
    Benim servisim MySQL. ama windows olduğu için access i açabilir mi?
  • 21-12-2007, 14:31:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Her iki serverde de benim bildiğim kadarıyla access veri tabanı kullanılabiliyor.Özellikle windows server kullananlar access veritabanını daha çok kullanıyor.Ama mysql hesabın varsa accessi tercih etme derim. Çünkü access bir yere kadar dayanıyor yani. Hitin sağlam sa ya my sql yada ms sql kullanmak en iyisi.
  • 21-12-2007, 15:27:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Windows Serverde genel olarak access , mysql , mssql kullanilir..

    Ama bu ozellikleri yuklu ise.. Istersen sadece access yuklu olur mssql ve mysql calismaz..