• 18-12-2007, 23:30:51
    #1
    .fla dosyasında bir kod var. tıklayınca yeni sayfada açılıyor

    on (release) {
    	getURL("client.php","_blank");
    }
    biz bunun ufak pop-up şeklinde açılmasını sağlayabilirmiyiz. Tam ekran değil küçük bi pop-up lazım
  • 19-12-2007, 23:06:59
    #2
    tabiki sağlayabilirsiniz.

    Öncelikle Flash da "Button" özelliği olan objenizi hazırlayınız.

    Örnek olarak butona tıklayınca önceden hazırladığımız deneme.html sayfasının H:150, W:200 ölçülerinde popup olarak açılmasını istediğimizi varsayarak, aşağıdaki uygulamamızı yapalım;

    1- Sahnemizde bulunan buton'a sağ-tuş yaparak Actions'u seçin. Açılan Object Actions Panelinde GetURL bölümüne, aşağıdaki JavaScrit kodunu yazalım;

    javascript:launchwin('deneme.html' , 'newwindow' , 'height=150,width=200') Flash da hazırladığımız bu movie mizi pop-up.fla olarak istediğimiz bir klasöre kaydedelim (File>Save).
    Daha sonra File>Publish (Shift+F12) ile web de yayınlamak üzere publish edelim.
    Önceden pop-up.fla dosyasını kaydettiğimiz klasöre dikkat ederseniz, Flash tarafından otomatik olarak pop-up.swf ve pop-up.html adlarında iki tane daha dosya yaratıldı.
    2- pop-up.html sayfasını notepad ile açıp, Flash kodlarını seçin, kopyalayıp (Ctrl+C), server'ınızda yayınlayacağınız ve butonu kullanacağınız esas web sayfanızın HTML kodları arasına yapıştırın (Ctrl+V).
    Flash HTML kodlarını almak hakkında geniş bilgi için [Webde Yayınlama (Publish)] Tıklayınız!

    3- Aşağıdaki JavaScript kodlarını da kopyalayın,
    ve yine server'ınızda yayınlayacağınız esas web sayfanızın <HEAD></HEAD> etiketleri arasına yapıştırın;
    <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> var javascript_version = 1.0;</SCRIPT>
    <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript1.1"> javascript_version = 1.1;</SCRIPT>

    <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

    var newwin;

    function launchwin(winurl,winname,winfeatures)
    {
    //This launches a new window and then
    //focuses it if window.focus() is supported.
    newwin = window.open(winurl,winname,winfeatures);

    if(javascript_version > 1.0)
    {
    //delay a bit here because IE4 encounters errors
    //when trying to focus a recently opened window
    setTimeout('newwin.focus();',250);
    }
    }
    </SCRIPT>
    alıntı ama bu size yardımcı olur yine buralardayım sorun oldugunda.
    yada :

    getURL("javascript: void window.open('benim.swf','main','width=800,height=5 00')\r\n", "_self");

    bu sekılde bir pop-up açabilirsiniz.
  • 25-05-2008, 19:19:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teşekkurlerrr