MyBB tema yükleme konusunda bilgi sahibi olmayanlar için yazılı anlatım yoluyla tema kurulumunu anlatacağım

İlk olarak indirdiğiniz temayı açınız. Temadaki klasörleri FTP'deki aynı isimli klasörlere yükleyiniz(Bazı temaların klasörlerinin forumun kurulu olduğu dizine yüklenmesi gerekmektedir). Tema klasörünün içinden bir tane de xml uzantılı dosya çıkması gerekmektedir

Xml uzantılı dosyayı yüklemek için forum admin paneline giriş yapmamız gerekmektedir. Tema & Şablonlar kısmından tema yükleme seçeneğine tıklatıyoruz. Bilgisayardan yükle kısmındaki gözat tuşuna tıklatarak xml uzantılı dosyayı seçiyoruz. Tema ismini değiştirmeniz zorunlu değildir. Tema ismini belirtmemeniz durumunda tema orjinal ismini alır. Gelişmiş yükleme seçeneğindeki versiyon uyumluluğunu yoksay kısmını işaretlemeyi unutmayınız

Gereken işlemleri yaptıktan sonra temayı yükle tuşuna tıklatıyoruz. Tema yüklendikten sonra temalar sayfasından temanın adının karşısındaki seçenekler tuşuna tıklatıp temayı varsayılan tema olarak ayarlıyoruz ve tema yüklenmiştir

Umarım bilmeyenler için faydalı olur