• 12-12-2007, 15:37:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dreamveaver da yapılan bir sayfanın internet explorer da kaymaması için divlerin içine mi almamız lazım?
  • 12-12-2007, 22:24:06
    #2
    Dreamveaver da bir site yapınca kayıyor mu ? anlayamadım sorunu biraz net sorarsan yardımcı olacağım..