Hangi FORUM..? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi FORUM..?
8
●
639
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Hangi FORUM..?
29-11-2007, 21:18:15
#1
ottomann
Mybb
SMF
IPB
hangisini öneriyosunuz.. gerekçeleri neler yorumlarınızı bekliyorum..
29-11-2007, 21:28:37
#2
hengame
param var dersen vb kur yoksa smf iyidir
29-11-2007, 21:30:48
#3
aLp3r
paran varsa vbulletin yoksa smf. Ama smf yi indexletmek gerçekten zor iştir ve uğraşırsan getirisi güzel olur
29-11-2007, 21:33:28
#4
strhost
Üyeliği durduruldu
mybb diyorum ben
29-11-2007, 21:34:04
#5
woeofautumn
Üyeliği durduruldu
Bence de paran varsa VB iyidir ama biz fakir insanlarız SMF her zaman
29-11-2007, 21:37:47
#6
KHAYMANA
Üyeliği durduruldu
SMF güzzeldir ben SMF kullanıyorum. hızlı ve bedava....
29-11-2007, 21:40:31
#7
rnmks
forum kurma
29-11-2007, 21:42:53
#8
Pc_Kopath
Üyeliği durduruldu
ipb öneririm.Görsel açıdan ve fonksiyonları yönünden zengin bir script
29-11-2007, 22:10:44
#9
ottomann
rnmks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
forum kurma
ne kuralım peki
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler