• 28-11-2007, 19:26:45
    #1
    arkadaşlar awbsde yeniyimde para birimini dolardan ytlye nasıl cevirebilirim ?
  • 28-11-2007, 19:30:11
    #2
    System Setup -> Payment Processor Setup -> Misc Settings -> Left Currency Symbol

    Buradaki $ ' ı silip.

    System Setup -> Payment Processor Setup -> Misc Settings -> Right Currency Symbol

    Buraya YTL yazmalısınız.
  • 28-11-2007, 19:51:29
    #3
    tamam yaptım teşekkür ederim