• 02-04-2013, 14:01:07
    #1
    Merhabalar ASP bot yazdıracağım.Bilgisi olanlar özel mesajdan iletişime geçebilir.
  • 02-04-2013, 15:34:51
    #2
    PM Attım.
  • 07-04-2013, 17:41:58
    #3
    Güncel
  • 07-04-2013, 17:47:15
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm gönderildi.
  • 08-04-2013, 03:47:26
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm atıldı
  • 08-04-2013, 11:51:49
    #6
    ne iş yapacak bot