merhabalar arkadaşlar joomla kullanmaya yeni başladım. sistem hoşuma gitti ama değişiklik yapamıyorum.
aradım ama bulamadım istediğimi.
kullanıcı girişini www.joomlaturkiye.org daki gibi yukarıya nasıl taşıyabilrim yardım edebilecek arkadaş var mı?
destek sitesinde o kısmı paylaşmamışlar yazan arkadaşlar. nedense
yardım bekliyorum...
joomla (kullanıcı girişi)
2
●1.152