• 19-11-2007, 21:58:00
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    merhabalar arkadaşlar joomla kullanmaya yeni başladım. sistem hoşuma gitti ama değişiklik yapamıyorum.
    aradım ama bulamadım istediğimi.
    kullanıcı girişini www.joomlaturkiye.org daki gibi yukarıya nasıl taşıyabilrim yardım edebilecek arkadaş var mı?
    destek sitesinde o kısmı paylaşmamışlar yazan arkadaşlar. nedense

    yardım bekliyorum...
  • 20-11-2007, 19:31:00
    #2
    Uygun bir giriş modülü bulup aktif temanızda varolan pozisyonlardan herhangi birinde yayınlayabilirsiniz. Örneğin joomlatürkiye.org'daki gibi yerde yayınlamak için aktif temanızın o alanında bir modül yerleşimi tanımlanmış olmalı.
  • 24-11-2007, 10:18:25
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    evet hallettim onu teşekkürler