• 10-09-2012, 18:15:39
    #1
    Konu silinebilir.
  • 08-11-2012, 23:52:56
    #2
    Hayırlı satışlar dilerim.Uzun süre sorunsuz çalıştım kendileriyle. işinde çok iyi ve herhangi bir sorunda anında yardımcı oluyor.almayı düşünüyorsanız pişman olmazsınız.
  • 11-01-2013, 22:40:45
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    VDS3 için ödeme gönderildi. Web siteniz üzerinden sipariş oluşturdum. Kendileri çok iyi niyetli ve her konuda yardım ediyorlar sağolsunlar. Umarım, her iki taraf için de hayırlı bir ticaret olur.