AdaServer Vps-Vds Hizmetleri
11
●1.353
- 02-03-2010, 15:25:15Artık Trafigim Biticek Derdi Yok.
Bu derdin olmaması güzel.Ancak lokasyonu da belirtirseniz alıcı gözle bakanlar için daha açıklayıcı olacaktır.Ayrıca açıklamalar kısmını kendiniz yazmanız daha iyi olurdu
İyi çalışmalar. - 02-03-2010, 15:28:19Haklısınız ÜşenmeyelimTeknolojiTURK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2010, 15:30:32Üyeliği durdurulduwindows sunucunuz var mı? O 1 gbit hat mı yoksa port mu? Ayrıca 1 sunucuya kaç tane vps hesabı açıyorsunuz?
- 02-03-2010, 15:32:37100Mbit Bağlantı Üzerinde 3 Sunucu Kullanmaktayız.webpaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Sunucuda sunucu Kapasitesine göre 8-12 vps açılmakta.
Windows sunucularda 6-7 vps açmaktayız. windows vpsmiz var
