• 27-04-2007, 21:58:09
    #10
    Hayır, yanlış biliyorsunuz. Savvis carrier hotel'dir, sadece alanı sunar - bu alanın içerisine açılan DC LayeredTech'dir - bağlantıyı, elektriği ve sunucuyu kiralayan LT'dir, Savvis'in bu durumda upstream, peering, racking gibi hicbirşeyin muhattabı değildir.
  • 27-04-2007, 22:08:04
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, yanlış biliyorsunuz. Savvis carrier hotel'dir, sadece alanı sunar - bu alanın içerisine açılan DC LayeredTech'dir - bağlantıyı, elektriği ve sunucuyu kiralayan LT'dir, Savvis'in bu durumda upstream, peering, racking gibi hicbirşeyin muhattabı değildir.
    <konu dışı> Whmcs lisansın var onu sitene entegre etsene daha düzgün toplu olur.</konu dışı>
  • 27-04-2007, 23:05:02
    #12
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır, yanlış biliyorsunuz. Savvis carrier hotel'dir, sadece alanı sunar - bu alanın içerisine açılan DC LayeredTech'dir - bağlantıyı, elektriği ve sunucuyu kiralayan LT'dir, Savvis'in bu durumda upstream, peering, racking gibi hicbirşeyin muhattabı değildir.
    Savvis, Datacenter Equipment sağlar, LayeredTech o bina içinde çalışan bir firmadır.

    Alexy nin de dedigi gibi

    ALexy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avaya ve Netdirekt gibi çeşitlendirebiliriz örneklerimizi. Herkes Netdirekt'i datacenter sanıyor ama Telekommunikation, Netzwerke und Call Center für Unternehmen: AVAYA asıl DC burası vs vs (:
  • 27-04-2007, 23:07:41
    #13
    Datacenter Savvis dir.Kabini alan LT dir.

    Savvisin içinde bir çok firma var.DC nin onlara ait olup olmaması birşeyi değiştirmiyor.

  • 27-04-2007, 23:17:26
    #14
    demek ki yanlış bilen ben deilmişim
  • 28-04-2007, 01:35:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    benim bildigim kadarı ile LT ev1servers dan kabin kiralamıştı orada odaları vardı diye biliyorum bende
  • 28-04-2007, 01:40:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bu arada hayırlı satışlar kerem boş ver sen işine bak eminim herkes senin nasıl biri oldugunu iyibiliyordur söylentileri takma kafana bence