• 13-07-2008, 12:32:01
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eft ücreti bile 2 ytl
    havale yaptım 0,70 kuruş
  • 13-07-2008, 13:09:55
    #47
    Ben de havale yaptım 2,5 ytl masraf aldı
  • 13-07-2008, 13:12:05
    #48
    Üyeliği durduruldu
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de havale yaptım 2,5 ytl masraf aldı
    internet şubesinden yaptım
  • 13-07-2008, 13:13:58
    #49
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet şubesinden yaptım
    Ben de internet şubesinden yaptım KKTC olduğu için 2,5 aldı
  • 13-07-2008, 13:16:06
    #50
    Üyeliği durduruldu
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de internet şubesinden yaptım KKTC olduğu için 2,5 aldı
    benimki garanti bankasaydı
  • 13-07-2008, 13:24:50
    #51
    Ben İşbankası ile havale yaptım 2.5YTL masraf tuttu =)
  • 13-07-2008, 14:13:50
    #52
    Misafir
    Bende geçtim ödemeyi bakalım bekliyoruz
  • 13-07-2008, 15:04:51
    #53
    İyide kampanya bitmiş diyor neyi geçiyorsunuz anlamadım?
  • 13-07-2008, 15:10:58
    #54
    Misafir
    Arkadaşım yeni sunucu topluyorlar..
    Gün içinde verecekler öyle bize bilgi verildi...
    Bakalım bekliyoruz..