• 11-07-2014, 04:32:36
    #10
    bende pm alabilirmiyimm
  • 11-07-2014, 04:35:32
    #11
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende pm alabilirmiyimm
    Dönüş yapılmıştır
  • 11-07-2014, 04:41:58
    #12
    alabilir miym
  • 11-07-2014, 04:43:20
    #13
    Mümkünse benim hakkımı ihtiyacı olan bir arkadaşa verin


    İphone'dan yazıyorum..
  • 11-07-2014, 04:53:46
    #14
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alabilir miym
    MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkünse benim hakkımı ihtiyacı olan bir arkadaşa verin


    İphone'dan yazıyorum..
    Peki ilginiz için teşekkürler bymaster dönüş yapilmistir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:53:46 -->-> Daha önceki mesaj 04:45:02 --

    Şuana kadar rezerve 2 stok 3
  • 11-07-2014, 05:17:04
    #15
    Yusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ilginiz için teşekkürler bymaster dönüş yapilmistir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 04:53:46 -->-> Daha önceki mesaj 04:45:02 --

    Şuana kadar rezerve 2 stok 3
    benden sonra gelene verin gerek kalmadı
  • 11-07-2014, 06:36:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Kaldıysa bende alabilirmiyim.
  • 11-07-2014, 14:37:39
    #17
    dönüş Yapılmıştır
  • 11-07-2014, 14:48:31
    #18
    Bir lisans da ben alabilir miyim. Teşekkürler