şöyle düşünüyorum vbulletin sürüm ilerledikçe acaba artık zoints hata çıkarmaya uyuşmamaya başlarmı?
zoints'in sanırım ve gördüğüm kadarıyla ilerlemiyor yani sürüm falan yükselmiyor. siteside zaten sanırım dağılmış.
eğer böyle olacaksa baştan katlanalım külfetine ve biran önce vbseoya geçip hiç değilse yol alalım diyorum.
sizin görüşleriniz ve fikirlerinizi bekliyorum kararsız kaldım.
birde. vbseo lisansı satılamaz, devredilemez, kullanılan site değiştirilemez deniyordu hala öylemi? ve lisans ücreti 1 kez ödeyince yetiyormu yoksa vbulletin gibimi?
Vbseo'ya eninde sonunda geçecekmiyiz?
39
●2.675
- 25-09-2007, 00:57:21tabiki vbseo en güzeli ama her site kabul edilmiyor şaçmalıklarda var bence yanlış bir tutum
- 25-09-2007, 01:01:34vbseo forumlarında yapılan açıklama;vezir adlı üyeden alıntı:
vBSEO lisans değişimi için Support Ticket açmalısınız. Support Ticket açabilmek içinde aktif lisansınız olması gerekmektedir.
Lisansın taşındığı siteden vBSEO kaldırılmadan ve taşınacağı sitenin içeriği vBSEO yetkilileri tarafından onaylanmadan vBSEO lisansı devredilemez.
Mert Gökçeimam / Crawlability Inc.
Global Partner Türkiye - 25-09-2007, 10:50:53Bencede.yAyAmAz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zoints biraz ara verdi, vBSEO yetişsin diye
3.7.0 ' a yakın bir tarihte bombayı patlacak
- 25-09-2007, 10:55:21zoints neden hatalar versinki.yani böyle bişeyin olması için forumdisplay showthread forumhome v.s temalarının tekrar düzenlenmesi link adlarının değişmesi falan gerekir bence.ama böyle sorunların altından kalkabilecek birileri çıkar ve r10da açıklama yapar buna eminim
- 25-09-2007, 11:05:38Misafirnuseo bunu yaptı, vbseo'nun aynısını. zoints emek harcamıyor kiARKaDaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
