• 26-08-2009, 14:51:56
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler. ADTECHte kullanıyorum
  • 03-09-2009, 19:04:42
    teşekkür ederim çok işime yaradı
  • 19-09-2009, 16:50:02
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler bilgilendirme ve paylaşım için
  • 04-10-2009, 11:10:34
    teşekkürler bilgi için.
  • 14-10-2009, 16:42:23
    işime yaradı teşekkürler
  • 15-10-2009, 20:00:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok teşekkür ederim işime yarıyabilecek adsende yerlestirme konusundada bilgi edinmek istiyordum zaten.
  • 20-10-2009, 18:25:42
    Üyeliği durduruldu
    Kanal kodu girerken başındaki # yide girecekmiyiz yada adsense kodu eklerken pub- yi ?
  • 15-01-2010, 00:35:05
    yaws arkadaşlar ben bu reklam yerleşimini yaptım ama tıklar düştü alalı 3 gün oldu adsense'yi ilk iki gün süper gidiyordu bu reklam yerleşimini yaptım çokta güzel oldu ama bugun hiç tık yok diyor nedenki acaba google kızdımı bana acaba
  • 23-02-2010, 18:49:22
    teşekkürler