vBulletin Adsense Yerlesimi
114
●36.684
- 12-03-2009, 22:11:58Güzel bir yazı olmuş teşekkürler.
Vermiş olduğunu aşağıdaki kodu kullandım.
1.mesajın üzerinde ve son mesajın üzerinde reklam çıkıyor.Bu doğrumudur? yoksa sayfada 3 reklam sınırı dolduğu için mi bu şekilde oluyor ( navbar dada reklam var)
kod:
<if condition="(($post[postcount]==1) or ($post[islastshown] and !$GLOBALS['vbulletin']->GPC['ajax']))">
<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "pub-aaaaaaa";
google_ad_width = 336;
google_ad_height = 280;
google_ad_format = "336x280_as";
google_ad_type = "text_image";
google_ad_channel ="";
google_color_border = "f5f5f5";
google_color_bg = "f5f5f5";
google_color_link = "7dbf0e";
google_color_url = "7dbf0e";
google_color_text = "000000";
//--></script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
</if>
