• 05-03-2009, 15:09:23
    #91
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler güzel anlatım olmuş
  • 10-03-2009, 19:34:32
    #92
    Harikasın üstad. çok işime yaradı, teşekkürler.
  • 12-03-2009, 22:11:58
    #93
    Güzel bir yazı olmuş teşekkürler.
    Vermiş olduğunu aşağıdaki kodu kullandım.
    1.mesajın üzerinde ve son mesajın üzerinde reklam çıkıyor.Bu doğrumudur? yoksa sayfada 3 reklam sınırı dolduğu için mi bu şekilde oluyor ( navbar dada reklam var)
    kod:

    <if condition="(($post[postcount]==1) or ($post[islastshown] and !$GLOBALS['vbulletin']->GPC['ajax']))">
    <script type="text/javascript"><!--
    google_ad_client = "pub-aaaaaaa";
    google_ad_width = 336;
    google_ad_height = 280;
    google_ad_format = "336x280_as";
    google_ad_type = "text_image";
    google_ad_channel ="";
    google_color_border = "f5f5f5";
    google_color_bg = "f5f5f5";
    google_color_link = "7dbf0e";
    google_color_url = "7dbf0e";
    google_color_text = "000000";
    //--></script>
    <script type="text/javascript"
    src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
    </script>
    </if>
  • 02-04-2009, 23:32:57
    #94
    teşekkürler
  • 04-04-2009, 19:46:42
    #95
    ELine Sağlık Hocam Çok Teşekkürler..
  • 06-04-2009, 16:21:01
    #96
    faydalı sagoll
  • 23-05-2009, 18:26:49
    #97
    Üyeliği durduruldu




    merhabalar, bu şekilde ilk mesajda reklam gösterimi nasıl yapılabilir ? Metnin üstünde ya da altında değil metnin yanında...
  • 01-06-2009, 18:12:50
    #98
    yararlı bilgiler
  • 02-07-2009, 10:24:27
    #99
    Detaylı bir anlatım, elinize sağlık