• 15-06-2007, 12:56:41
    #1
    Dün bi forumu başka sunucuya aldıktan sonra mesajlar 5-10 dakika sonra kendiliğinden silinimeye başladı. Sizce neden olabilir?
  • 15-06-2007, 13:22:23
    #2
    Kurumsal Üye
    Sunucuda sorun olmasın ? Database'den kontrol ettinmi ??
  • 15-06-2007, 16:27:03
    #3
    Sunucu değiştikten sonra mutlaka Tablolar onarılmalı ve sayaçlar güncellenmelidir
  • 15-06-2007, 18:55:02
    #4
    Misafir
    tespara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu değiştikten sonra mutlaka Tablolar onarılmalı ve sayaçlar güncellenmelidir
    Konuyla alaka kuramadım tespara

    Mesajlar kendiliğinden siliniyorsa ya tablolarda bi eksiklik vardır yada kendiliğiinden değil baskası tarafından siliniyordur yni üyeliğe acık bir yonetıcı grubu varsa bu cok basıt yapılabilir yenı moda hack yontemı
  • 16-06-2007, 21:11:54
    #5
    NoNeTheLeSs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alaka kuramadım tespara
    vb kurmayı install.php sanan kisme anlamıyo zaten
  • 16-06-2007, 21:15:30
    #6
    Misafir
    tespara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vb kurmayı install.php sanan kisme anlamıyo zaten
    Konuyu saptırma ve benim için Ctrl + W yap senin için hayırlısı olacak
  • 16-06-2007, 22:43:11
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    tespara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vb kurmayı install.php sanan kisme anlamıyo zaten

    aa sen install.php yidemi biliyorsun
  • 16-06-2007, 23:07:08
    #8
    phpbbde benim de başıma gelmişti onar deyince düzeldi..
  • 17-06-2007, 18:01:53
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aa sen install.php yidemi biliyorsun
    aa aşkımda burdaymış... Canımın içi , dışı