• 08-06-2007, 16:01:38
    #1
    selam arkadaşlar r10.net'deki gibi yeni pm gelince uyarı veriyor yeni bir mesajını var... gibilerinden bir ileti geliyor bu eklentiyi nerde bulabilirim çok
    hoş bi eklenti ama bana yardımcı olursanız sevinirim çok aradım bulamadım..
  • 08-06-2007, 17:19:26
    #2
    Bu eklenti değilki vbulletinin içinde zaten var admincp>>vbulletin seçenekler burayı incele bulacaksın
  • 08-06-2007, 17:21:12
    #3
    admincp>>vbulletin>>Özel Mesajlaşma Ayarları>>Uyarı göster gibi bir ayardı
  • 08-06-2007, 18:21:13
    #4
    orda yok. :S
  • 08-06-2007, 20:03:24
    #5
    teşekkürler bakayım
  • 08-06-2007, 22:10:39
    #6
    yeni üyelik ayarlarında arkadaşlar , pm ayrı pencerede göster orayı işaretliyorsunuz
  • 09-06-2007, 00:13:19
    #7
    eski üyelere de açmak istiyorum nasıl yapıcam acaba
  • 09-06-2007, 00:14:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mysqlden yapabilirsin sorguyla ama mysql bilgisi gerekir bende bilmiyorum