• 24-01-2009, 17:36:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3.7.3 Lisanslı vb sahibiyim ve 3.8 e geçmek istiyorum..geçmek için ne yapmam lazım ve artılarım ne olur ? ayrıca daha önceden kurulu olan 7-8 eklentiyi de etkiler mi ? zoint vs vs..

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
  • 24-01-2009, 22:18:44
    #2
    eklentileri pek fazla etkilemez. Eklentileri deaktif edip upgrade yaparsan sorun yaşamassın gibi geliyor.

    + ların 3.8.0 ile gelen yeni özellikler sitene eklenir. 3.8.x sürümünde gelen yenilikleri araştırmanı öneriyorum. (Özel mesajları hızlı cevaplama gibi özellikler mevcut)

    Upgrade yapmak için ise google dan vbulletin sürüm yükseltme diye araştırabilirsin.