3.7.3 Lisanslı vb sahibiyim ve 3.8 e geçmek istiyorum..geçmek için ne yapmam lazım ve artılarım ne olur ? ayrıca daha önceden kurulu olan 7-8 eklentiyi de etkiler mi ? zoint vs vs..

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...