• 15-07-2008, 23:25:23
    #1
    SLm arkadaşlar yerimi Bilmiyorum ama ben bi vbulletin forum sitesi yaptım yaklaşık 6 ay oldu ve site tıkır tıkır çalışıyor üeyleride geliyor devamlı güncel ben şimdi sitenin asıl sahbibi ile ayrıldım yani anlaşamıyoruz siteyi ben tek yaptım herşeyi dahil o sadece host ve domain aldı şimdi bana hakkını söyle ödiyim sende siteyi bırak diyor size ben ne kadar istemeliyyim umarım konu doğru yerdedir şimdiden tşklerr


    site adresi

    www.diyarlife.com
  • 15-07-2008, 23:32:30
    #2
    Eğer Lisanslıysa ve Lisans Parasını Sen Ödediysen Lisans Parasını Al.Sadece sen kurduysan emeklerin karşılığına bağlı Çok emek verdiysen karşılığını iste
  • 15-07-2008, 23:55:37
    #3
    1000 lira iste 1 üye 1 dolardan olsa daha fazla eder zaten.İstatistiklerde fena sayılmaz ama ayrılmamanıda tavsiye ederim ileride site para yapmaya başladığında üzülürsün
  • 15-07-2008, 23:58:22
    #4
    <konudışı>

    Host & Domain Hariç Tüm Hakları Yusuf Çakmak, Aittir.

    Hocam kusura bakmayın ama bu ibareyi görünce bir gülümseme belirdi yüzümde.

    </konudışı>
  • 15-07-2008, 23:58:34
    #5
    abi valla orası umrumda değil ben haksızlığa gelemiyorum bana kesin rakam söyleyin bende onu isteyecem
  • 16-07-2008, 00:05:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    150 lira iste sadece emeklerin için
  • 16-07-2008, 00:05:16
    #7
    ben olsam sen host ve domaın masrafını soyle sen cekıl kenara derım emek ve zaman ayırmak daha onemlı
  • 16-07-2008, 00:10:15
    #8
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    forum sitesi hostingini isimtescil,Domain kaydı,Web Hosting,Host,Sunucu Kiralama,Co-Location,SSL,Web Tasarım den alan bir site bence 100bin $ bile edebilir
  • 16-07-2008, 00:16:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    250 ytl e kapa konuyu