SLm arkadaşlar yerimi Bilmiyorum ama ben bi vbulletin forum sitesi yaptım yaklaşık 6 ay oldu ve site tıkır tıkır çalışıyor üeyleride geliyor devamlı güncel ben şimdi sitenin asıl sahbibi ile ayrıldım yani anlaşamıyoruz siteyi ben tek yaptım herşeyi dahil o sadece host ve domain aldı şimdi bana hakkını söyle ödiyim sende siteyi bırak diyor size ben ne kadar istemeliyyim umarım konu doğru yerdedir şimdiden tşklerr
site adresi
www.diyarlife.com
Vbulletin Site Yaptım ???
13
●828
- 15-07-2008, 23:25:23
- 15-07-2008, 23:58:22<konudışı>
Host & Domain Hariç Tüm Hakları Yusuf Çakmak, Aittir.
Hocam kusura bakmayın ama bu ibareyi görünce bir gülümseme belirdi yüzümde.
</konudışı> - 15-07-2008, 23:58:34abi valla orası umrumda değil ben haksızlığa gelemiyorum bana kesin rakam söyleyin bende onu isteyecem
- 16-07-2008, 00:10:15Üyeliği durdurulduforum sitesi hostingini isimtescil,Domain kaydı,Web Hosting,Host,Sunucu Kiralama,Co-Location,SSL,Web Tasarım den alan bir site bence 100bin $ bile edebilir
1 üye 1 dolardan olsa daha fazla eder zaten.İstatistiklerde fena sayılmaz ama ayrılmamanıda tavsiye ederim ileride site para yapmaya başladığında üzülürsün 