• 13-07-2008, 19:47:45
    #1
    Arkadaşlar mybb sitem var ve çok ram yiyor sürekli donuyor vps. Hostcumla konuştum çok fazla sql sorgusu çalıştığını söyledi. Vb ye geçsem kasma devam edermi? 30bin küsürlü üye sayım var eğer başka yöntemi varsa geçmeden yardım edebilirmisiniz.
  • 13-07-2008, 19:48:45
    #2
    vB Bildiğim Kadarıyla daha çok kasar. En Mantıklısı Kendi VPS'ini alman.
  • 13-07-2008, 19:53:25
    #3
    zaten vps deki tek site benim forumum. kendime ait yani
  • 13-07-2008, 19:57:30
    #4
    o zaman daha büyük bir vps kirala. demekki forumun oldukça büyük.
  • 13-07-2008, 20:03:15
    #5
    vBulletin daha çok ram kullanır.
  • 13-07-2008, 20:04:45
    #6
    bende 40.000 üye var normal hostta barınıyor myBB sizin tekil hitiniz kaç
  • 13-07-2008, 20:10:24
    #7
    tekil hitim 5k nın üzerindeydi. yetmiyor diye daha iyi bir vps ye taşındım 1k filen olunca vps kasılıyor anlayamadım.
  • 13-07-2008, 20:11:22
    #8
    benim ki şuan 2 K normal hostta barınıyor
  • 13-07-2008, 20:12:43
    #9
    mybb yi şu an sıfırdan kuruyorum.eklentisiz bakalım ne olacak.