Yılın Uygulamasını Yapıyorum Yerinizi Alın! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yılın Uygulamasını Yapıyorum Yerinizi Alın!
11
●
384
R10.net
Mobil Dünyası
Uygulama Tanıtımı
Yılın Uygulamasını Yapıyorum Yerinizi Alın!
1
2
21-04-2026, 18:43:29
#10
PHONIX
Selamlar, sanırım kastamonlusun hemşerim
fluuter ve chatgpt kullandım
lulzsec37 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun hocam başarılarınız devamını dilerim hangi araçları kullandınız bu aşamada
21-04-2026, 21:39:21
#11
lulzsec37
PHONIX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar, sanırım kastamonlusun hemşerim
fluuter ve chatgpt kullandım
Aynen hemşehrim merhaba teşekkür ederim
23-04-2026, 04:03:54
#12
Macomber
geçen gün kadıköy bit pazarında gezinirken geldi aynı proje aklıma
Başarılar hocam, umarım istediğiniz yerlere gelir.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler