Yorumlarınıza açığım... - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yorumlarınıza açığım...
9
●
306
R10.net
Mobil Dünyası
Uygulama Tanıtımı
Yorumlarınıza açığım...
1
2
11-01-2020, 21:50:17
#10
Ozantunaa
evet o ve kategori eklemem gerekiyor
MiraccSnc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ek olarak tekli tekli değil de 1 satırda 2 resim olsa daha hoş gelir hem daha çok görsel olur hem kullanıcı yorulmaz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler