• 20-10-2019, 17:40:12
    #1
    Merhabalar Unity'de oyun geliştirmeye yeni başladım.Yeni çıkarttığım oyuna bir bakarsanız ve izlenimlerinizi benimle paylaşırsanız çok makbule geçer
    Yeni Oyunum
  • 20-10-2019, 17:42:35
    #2
    ios kullanıyorum hocam. Başarılar dilerim
  • 20-10-2019, 17:46:34
    #3
    Uygulamayı indirmedim ama tanıtım videosuna göre bir tavsiyede bulunayım, oyun yönü aşağı değil de yukarıya doğru olsa daha iyi olur bence, ayrıca Unity ile uzun süredir oyun geliştiriyorum yardıma ihtiyacınız olursa seve seve yardımcı olurum.
  • 20-10-2019, 17:49:50
    #4
    Hayırlı olsun

    Buradaki konumdan oyununuzu ücretsiz şekilde sitemize ekleyebilirsiniz.
  • 20-10-2019, 17:55:58
    #5
    İndirdim yorumladım, başarılar dilerim.
  • 20-10-2019, 21:01:06
    #6
    Geri dönüşleriniz için teşekkür ederim