Merhabalar Unity'de oyun geliştirmeye yeni başladım.Yeni çıkarttığım oyuna bir bakarsanız ve izlenimlerinizi benimle paylaşırsanız çok makbule geçer Yeni Oyunum
Uygulamayı indirmedim ama tanıtım videosuna göre bir tavsiyede bulunayım, oyun yönü aşağı değil de yukarıya doğru olsa daha iyi olur bence, ayrıca Unity ile uzun süredir oyun geliştiriyorum yardıma ihtiyacınız olursa seve seve yardımcı olurum.