İlk android uygulamamı yaptım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk android uygulamamı yaptım :)
5
●
546
R10.net
Mobil Dünyası
Uygulama Tanıtımı
İlk android uygulamamı yaptım :)
06-03-2016, 10:34:50
#1
truser
Merhaba arkadaşlar, İngilizce öğrenme uygulaması yaptım,
https://play.google.com/store/apps/d...ans.andEnglish
Önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum
06-03-2016, 10:39:31
#2
kadersiz35
Platin üye
ooo hayırlı olsun hocam
06-03-2016, 10:40:42
#3
truser
kadersiz35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ooo hayırlı olsun hocam
Teşekkür ederim hoca
5 Yıldız bekliyorum artık
06-03-2016, 10:47:41
#4
kadersiz35
Platin üye
verdim yıldızı
06-03-2016, 10:48:01
#5
muhammetilbas
Yorum ve yildizimi attim
Ama telefona uyymlu degil sanirim, tazilar vs kaymis durumda
06-03-2016, 11:36:36
#6
truser
kadersiz35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
verdim yıldızı
Teşekkür ederim
muhammetilbas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yorum ve yildizimi attim
Ama telefona uyymlu degil sanirim, tazilar vs kaymis durumda
Teşekkür ederim
Skype gel dostum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler