1 yıldır vücut geliştiren birisi olarak güzel bir uygulama olduğunu söyleyebilirim ancak tasarımı daha güzel yapmanızı öneririm. Kırmızı çok göze batıyor. Beyazımsı tarzı (örneğin iOS'daki beyaz tasarımlı uygulamalar gibi) olursa çok daha şık görünecektir
Sent from my iPhone using Tapatalk
Teşekkür ederim, gelecek güncellemeler de düzenlemeler yapacağız bu ilk versiyon. Sorunları ve sizin düşüncelerinizi incelemek için şuan yayına aldık.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:54:48 -->-> Daha önceki mesaj 23:52:31 --
Genç ve Fit kanalının videolarını çekmişsiniz.

Bu arada yanlış anlamazsanız ağ bilgilerinin neden gerektiğini sorabilir miyim?
Tabiki, videoları youtubeden anlık olarak çektiği için telefonun internete ihtiyacı vardır. Buna izin istemediğimizde sadece beyaz bir sayfa görünecektir, ancak youtubeden çekmeyi düşünmüyoruz artık çevrimdışı kullanılması için videoları sıkıştırarak arşiv olarak sunacağız.