• 27-10-2025, 20:56:28
    #1
    Yaptığım yazılımları satmak istiyorum ve bunu r10.net de yapmak istiyorum fakat "Script Satış" adlı konu başlığında 5 ticaret puanın olması gerektiği söyleniyor. Bende 3 tane var. Biliyorum alım yaparsam artar fakat maddi konuda sıkıntılıyım işten çıkarıldım. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilecek var mı?
  • 27-10-2025, 20:58:32
    #2
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    BayiMarketi.com/services

    Sitesine 100 TL yüklerseniz ticaret puanı atabiliriz

    İçerdeki 100 TL bakiyeyi dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz

    1000 adet İnstagram takipçi bugüne özel 58 TL dir
    365 gün garantili
  • 27-10-2025, 20:58:32
    #3
    Konulara katılımınızla ticaret puanınızı yükseltebilirsiniz, ya da müşterileri siz bulursanız
  • 27-10-2025, 20:59:09
    #4
    Merhaba, konu açmadan da satış yapabilirsiniz. Alım konularını takip edip üyelerle iletişime geçebilirsiniz. Sizin de yazdığınız üzere, kurallar gereği 5 ticaret puanına sahip olmanız veya belirtilen sürekli premium üyelik sahibi olmanız gerekmektedir.
  • 27-10-2025, 21:00:07
    #5
    suleymand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konulara katılımınızla ticaret puanınızı yükseltebilirsiniz, ya da müşterileri siz bulursanız
    Hocam konulara katılmaktan kastınız nedir
  • 27-10-2025, 21:01:17
    #6
    hemenkullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konulara katılmaktan kastınız nedir
    Açılan konuları takip edip ilgilendiğiniz iş dallarına uyan kişilerle iletişime geçebilirsiniz.
  • 27-10-2025, 21:02:13
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Merhabalar,

    Şu an ticari konu yani satış konusu açamazsınız lakin diğer üyelerin açtığı alım konuları üzerinden satış yapabilirsiniz. Peki nasıl?

    Örneğin; Sazlon: CV scripti satın alınacaktır.

    Bu üyeye ulaşıp satış yapabilirsiniz.

    Lakin burada dikkat etmeniz gereken konu şu ki, yalnızca ilgili üyenin talep ettiği hizmet için ulaşmanız ve spam/flood şekilde konulara mesaj ya da PM ile reklam yapmamanız.

    Bunun haricinde forum kuralları açısından alım konuları üzerinden satış yapabilirsiniz.

    Ticari konu açma şartlarından muaf olmak için reklam paketi de satın alabilirsiniz lakin belirttiğiniz üzere şu anki maddi durumunuz uygun değilmiş. Belki ilerleyen süreçte konu limitlerinizi arttırmak için deneyebilirsiniz.

    Aklınıza takılan bir durum olursa biz moderatörlere çekinmeden ulaşabilirsiniz.

    Keyifli forumlar dilerim!
  • 27-10-2025, 21:03:12
    #8
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, konu açmadan da satış yapabilirsiniz. Alım konularını takip edip üyelerle iletişime geçebilirsiniz. Sizin de yazdığınız üzere, kurallar gereği 5 ticaret puanına sahip olmanız veya belirtilen sürekli premium üyelik sahibi olmanız gerekmektedir.
    Fakat benim yazılımlarım alım konularına ihtiyacı olan bulamıyorum. Konu açmak daha mantıklı geliyor. En azından dikkat çekiyor. teşekkür ederim
  • 27-10-2025, 21:07:06
    #9
    100 TL harcamak zorunda değilsiniz. 100 TL değerinde iş de yapabilirsiniz. Konu açmadan yaparsınız. 5 ticaret puanı olunca konu açabilirsiniz.