Yaptığım yazılımları satmak istiyorum ve bunu r10.net de yapmak istiyorum fakat "Script Satış" adlı konu başlığında 5 ticaret puanın olması gerektiği söyleniyor. Bende 3 tane var. Biliyorum alım yaparsam artar fakat maddi konuda sıkıntılıyım işten çıkarıldım. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilecek var mı?