ticaret puanı hk
10
●228
- 27-10-2025, 20:56:28Yaptığım yazılımları satmak istiyorum ve bunu r10.net de yapmak istiyorum fakat "Script Satış" adlı konu başlığında 5 ticaret puanın olması gerektiği söyleniyor. Bende 3 tane var. Biliyorum alım yaparsam artar fakat maddi konuda sıkıntılıyım işten çıkarıldım. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilecek var mı?
- 27-10-2025, 20:58:32BayiMarketi.com/services
Sitesine 100 TL yüklerseniz ticaret puanı atabiliriz
İçerdeki 100 TL bakiyeyi dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz
1000 adet İnstagram takipçi bugüne özel 58 TL dir
365 gün garantili - 27-10-2025, 21:00:07Hocam konulara katılmaktan kastınız nedirsuleymand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2025, 21:01:17Açılan konuları takip edip ilgilendiğiniz iş dallarına uyan kişilerle iletişime geçebilirsiniz.hemenkullan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2025, 21:02:13Merhabalar,
Şu an ticari konu yani satış konusu açamazsınız lakin diğer üyelerin açtığı alım konuları üzerinden satış yapabilirsiniz. Peki nasıl?
Örneğin; Sazlon: CV scripti satın alınacaktır.
Bu üyeye ulaşıp satış yapabilirsiniz.
Lakin burada dikkat etmeniz gereken konu şu ki, yalnızca ilgili üyenin talep ettiği hizmet için ulaşmanız ve spam/flood şekilde konulara mesaj ya da PM ile reklam yapmamanız.
Bunun haricinde forum kuralları açısından alım konuları üzerinden satış yapabilirsiniz.
Ticari konu açma şartlarından muaf olmak için reklam paketi de satın alabilirsiniz lakin belirttiğiniz üzere şu anki maddi durumunuz uygun değilmiş. Belki ilerleyen süreçte konu limitlerinizi arttırmak için deneyebilirsiniz.
Aklınıza takılan bir durum olursa biz moderatörlere çekinmeden ulaşabilirsiniz.
Keyifli forumlar dilerim! - 27-10-2025, 21:03:12Fakat benim yazılımlarım alım konularına ihtiyacı olan bulamıyorum. Konu açmak daha mantıklı geliyor. En azından dikkat çekiyor. teşekkür ederimCaxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
