• 11-02-2025, 05:59:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Anomali olabilir.
  • 11-02-2025, 06:02:24
    #11
    Hiç normal değil inşallah büyük birşey olmaz

  • 11-02-2025, 06:26:51
    #12
    İnşallah hiç deprem olmaz
  • 11-02-2025, 07:04:39
    #13
    Psikolojik olarak o kadar etkilendik ki şu deprem muhabbetlerinden yurtdışına taşınmamda ki en büyük etkenlerden biri oldu. Binalar eski en düşük depremde bile hissediyorduk, umarım deprem olmaz.
  • 11-02-2025, 07:08:20
    #14
    Jeoloji yüksek mühendisiyim. Konu ve içeriğiniz saçmalıktan ibarettir. Lütfen insanları paniğe kapılmasına ve korkmasına neden olmayınız.
  • 11-02-2025, 08:38:45
    #15
    Ege ve Kumburgaz fayı arasında bir bağlantı mı var ? Ne alaka İstanbul yani ?
  • 11-02-2025, 08:56:00
    #16
    Bu şekilde her dakika oluyor zaten heryerde korkmanin manası yok yani
  • 11-02-2025, 20:00:36
    #17
    Ame...Ka gemisi gelmiş yine kısa bir süre sonra debrem meydana gelir Allah göstermesin
  • 11-02-2025, 20:04:05
    #18
    Gusav adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam izmirde olmuş dostum istanbul yazipta gece gece niye içimi bunaltiyorsun
    Sen içini bunaltma ferah tut sorun yok biz ölürüz.