Eski (sildirdiğim) üyeliğimle birlikte yaklaşık 10 yıl, son (mevcut) üyeliğimle birlikte 2,5 yıl süren makale yazarlığı kariyerimi resmen bitirdiğimi ilan etmek istiyorum

Bu süreçte çok güzel insanlarla tanıştım, çok güzel insanlara iş yaptım ve gerçekten dost biriktirdim.
Bugüne kadar bana güvenen kimseyi mahcup etmemeye çalıştım, bunu da başardığımı düşünüyorum

Belki bu yazıyı okuyan sizlerle de çalışmışızdır, beni tanıyorsunuzdur

Özellikle son 1 yıldır hızla akıp giden yapay zeka makalelerinden tek kelime almamış olmanın verdiği haklı gururla bu sektörden ayrılıyorum

Yazdığım her cümleye kendimden bir şeyler katmaya, yazdığım her cümleyle de kendime bir şeyler katmaya çalıştım, bu şekilde yıllarca başarılı yazılar yazdım.
Bu süre zarfında en baştan sonuna kadar bana forumdan tanıştığım pek çok kişinin çok emeği geçti. Hepsini etiketleyemem buraya, lütfen kimse kusura bakmasın

Eee, madem her şey bu kadar güzel, neden bırakıyorum?
Öncelikle oğullarımın sayısı 2 oldu, hayat çok daha yorucu bir hale geldi

Öte yandan zaman kısıtlılığımdan dolayı daha az zaman harcayıcı işlere yönelmem gerekti.
Bu sebeplerle de artık makale yazmak benim için imkansız hale geldi diyebilirim

Bugüne kadar bana güvenen, bana iş veren, ödemelerimi aksatmayan herkese çok ama çok teşekkür ederim.
Çok şükür kimsenin teslim etmediğim bir yazısı kalmadığı gibi, kimseden de 1 kuruş alacağım yoktur.
Uzun süredir yeni iş almıyordum zaten ancak eski müşterilerim sağ olsun sürekli yazdırmak istiyorlardı, ama benim ne enerjim ne de vaktim vardı