• 26-02-2024, 13:44:45
    #1
    Üyeliği durduruldu
    universite sınavından sonra gidiyorum arkadaslar 6 aylık turist vizemi kullanarak amerikada kaçak çalışacagım ardından vizemi bitmesin 2 ay kala dil okuluna girip onu okuma vizesine çevireceğim kalacak yerim var çalışacak işte buldum sayılır doordash, uber veya restorant tarzı yerde garsonluk yapacağım ingilizcem cok yok ama hayatta kalabilecek veya insanlarla konusabilecek kadar bişeyler biliyorum, turistlik vize nasıl aldıgımı merak edenler profilimde ki wpden yazabilir anlatırım şimdi demeyin turistik vize herkese veriyorlar vs diye vize görüsmesine gittigimde aglayarak cıkan 2-3 kisiye sahit olmustum öyle kolay verilmiyor artık velhasım bu mutlulugumu sizlerle paylasmak istedim
  • 26-02-2024, 13:45:29
    #2
    Hakkınızda Hayırlısı Hocam
  • 26-02-2024, 13:47:06
    #3
    türkiye'yi ekonomik şartlar yüzünden terk etmek üzücü bir durum

    umarım pişman olmazsınız yeni hayatınızda başarılar
  • 26-02-2024, 13:47:19
    #4
    Allah utandırmasın hocam hayırlısı
  • 26-02-2024, 13:48:00
    #5
    Darısı başıma diyorum
    Türkiye'de ışık görmüyorum. umarım bir gün banada bi kapı açılır
  • 26-02-2024, 13:48:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiye'yi ekonomik şartlar yüzünden terk etmek üzücü bir durum

    umarım pişman olmazsınız yeni hayatınızda başarılar
    aslında ekonomik durumumuz iyi hocam ama herkesin hayali vardir benimde amerika bakalım hayırlısı
  • 26-02-2024, 13:49:19
    #7
    Hakkınızda hayırlı olsun. Mutlu olmanız dileklerimle.
  • 26-02-2024, 13:50:56
    #8
    Play Console & Cloud 🌠
    Eşkıya filminden:
    • Baran: Sen de gel benimle. Kurda kuÅŸa yem olacaksın Ceren Ana.
    • Ceren Ana: Kurt ve kuÅŸ bizdendir oÄŸul. Asıl kötülük baÅŸka yerde.
    Yolun açık olsun güzel insan.
  • 26-02-2024, 13:55:26
    #9
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında ekonomik durumumuz iyi hocam ama herkesin hayali vardir benimde amerika bakalım hayırlısı
    Ekonomik durum ile bitmiyor ki iş. Bir tarafta PKK sempatizanları, diğer tarafta Hizbullah sempatizanları. Bunlar yetmiyormuş gibi onca suçlu sokaklarda kol geziyor. Ben can güvenliğimin olmadığını düşünüyorum açıkcası.