universite sınavından sonra gidiyorum arkadaslar 6 aylık turist vizemi kullanarak amerikada kaçak çalışacagım ardından vizemi bitmesin 2 ay kala dil okuluna girip onu okuma vizesine çevireceğim kalacak yerim var çalışacak işte buldum sayılır doordash, uber veya restorant tarzı yerde garsonluk yapacağım ingilizcem cok yok ama hayatta kalabilecek veya insanlarla konusabilecek kadar bişeyler biliyorum, turistlik vize nasıl aldıgımı merak edenler profilimde ki wpden yazabilir anlatırım şimdi demeyin turistik vize herkese veriyorlar vs diye vize görüsmesine gittigimde aglayarak cıkan 2-3 kisiye sahit olmustum öyle kolay verilmiyor artık velhasım bu mutlulugumu sizlerle paylasmak istedim