• 22-02-2024, 23:00:38
    #55
    Tüm Rütbeliler burada ...
  • 22-02-2024, 23:05:52
    #56
    Selam gençler
  • 22-02-2024, 23:56:08
    #57
    İhtiyar heyeti toplanmış 😃
  • 23-02-2024, 00:00:49
    #58
    Kurumsal PLUS
    Yıllar çok çabuk geçiyor
  • 23-02-2024, 00:59:53
    #59
    tebrikler. 2007 den beri benimde forum kültürüm var ama r10 da değil.
  • 23-02-2024, 01:30:49
    #60
    üye olduğumuz yıllarda delphi 5 falan vardı buraya üye olduğumda 23 yaşındaymışım.Şimdi boyumuzca çocuklarımız oldu.
  • 23-02-2024, 01:38:31
    #61
    Bende 15 sene oldu mu diye bakıyorum foruma sürekli
  • 23-02-2024, 01:44:47
    #62
    Şuradaki adamların yarısından fazlası iyinet’ten gelmemişse bende birşey bilmiyorum
  • 23-02-2024, 01:58:03
    #63
    Sorma gitsin