Konu
R10'da geçen 17.Yıl
23-02-2024, 01:30:49
#60
SySTeMTeaM
üye olduğumuz yıllarda delphi 5 falan vardı
buraya üye olduğumda 23 yaşındaymışım.Şimdi boyumuzca çocuklarımız oldu.