R10'da geçen 17.Yıl - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'da geçen 17.Yıl
82
●
3.622
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
R10'da geçen 17.Yıl
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
22-02-2024, 11:51:24
#37
Oyun_Bozan
Sworond adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben 2 yaşıma girmeden önce foruma kayıt olan "amcalar" ile birlikte olmak onlardan bir şeyler öğrenmek ne kadar güzel bir şey
22-02-2024, 11:57:01
#38
Sworond
Estagfirullah abi benden genç olduğuna eminim kusuruma bakma
22-02-2024, 12:22:27
#39
ardabasar
Aleyküm selam, daha ben doğmadan önce burada olan abileri, ablaları görünce anlıyorum R10'un ne kadar sağlam olduğunu.
Ben de daha yeni 6. ayı devirdim darısı bize olur umarım
22-02-2024, 14:18:09
#40
Linux
iyisite.NET
İlla devrecilik mi yapalım.
22-02-2024, 14:20:03
#41
royalenes
Son 14 sene
22-02-2024, 16:35:29
#42
trk2019
15+ olupda $$$ milyoneri olmayan kaldı mı acaba, sonuçta her şeyin ilki o zaman vardı 😀
22-02-2024, 16:56:44
#43
ayesoft
Değişen sadece rakamlar
22-02-2024, 17:03:19
#44
Sheftally
+1 de benide yazın listeye
22-02-2024, 17:07:19
#45
Yesil SEO
Yeşil SEO İnt. Hiz.
İlk üyeliğim banlandı
(
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler