Konu
R10'da geçen 17.Yıl
22-02-2024, 12:22:27
#39
ardabasar
Aleyküm selam, daha ben doğmadan önce burada olan abileri, ablaları görünce anlıyorum R10'un ne kadar sağlam olduğunu.
Ben de daha yeni 6. ayı devirdim darısı bize olur umarım