R10'da geçen 17.Yıl - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'da geçen 17.Yıl
82
●
3.622
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
R10'da geçen 17.Yıl
1
2
3
4
5
6
Son
22-02-2024, 08:37:15
#1
muratback
Selamün aleyküm,
Tüm üyelere selam olsun. 17 yıl ne çabuk geçti.
22-02-2024, 08:39:59
#2
ShakiraTR
Geçiyor benimde yakında geçecek
22-02-2024, 08:40:12
#3
giray
Değilmi
Bizde 16 yılı aştık gittik, nereden nereye. Bakalım Kaç yıl daha gideceğiz yaşıyacağız. Herkese selam olsun.
22-02-2024, 08:43:10
#4
murrtex
22-02-2024, 08:45:53
#5
Engin
HizliResim.Net
Zaman su gibi akıyor
22-02-2024, 08:47:07
#6
YusufArda
27leride bekleriz ☺
22-02-2024, 08:51:57
#7
kralaz
17 ye 1 kala peşindeyim
r10 ihtiyarlara bi güzellik yapmalı.
22-02-2024, 08:55:07
#8
muratback
kralaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
17 ye 1 kala peşindeyim
r10 ihtiyarlara bi güzellik yapmalı.
yapar belki
22-02-2024, 08:55:21
#9
Hin
Vay arkadaş, şaka gibi. Bir çok üyenin hayat yaşı kadar, bizim forum yaşımız var.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler