Konu
R10'da geçen 17.Yıl
22-02-2024, 08:40:12
#3
giray
Değilmi
Bizde 16 yılı aştık gittik, nereden nereye. Bakalım Kaç yıl daha gideceğiz yaşıyacağız. Herkese selam olsun.