• 22-02-2024, 08:37:15
    #1
    Selamün aleyküm,

    Tüm üyelere selam olsun. 17 yıl ne çabuk geçti.
  • 22-02-2024, 08:39:59
    #2
    Geçiyor benimde yakında geçecek
  • 22-02-2024, 08:40:12
    #3
    Değilmi Bizde 16 yılı aştık gittik, nereden nereye. Bakalım Kaç yıl daha gideceğiz yaşıyacağız. Herkese selam olsun.
  • 22-02-2024, 08:43:10
    #4
  • 22-02-2024, 08:45:53
    #5
    HizliResim.Net
    Zaman su gibi akıyor
  • 22-02-2024, 08:47:07
    #6
    27leride bekleriz ☺
  • 22-02-2024, 08:51:57
    #7
    17 ye 1 kala peşindeyim r10 ihtiyarlara bi güzellik yapmalı.
  • 22-02-2024, 08:55:07
    #8
    kralaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 ye 1 kala peşindeyim r10 ihtiyarlara bi güzellik yapmalı.
    yapar belki
  • 22-02-2024, 08:55:21
    #9
    Vay arkadaş, şaka gibi. Bir çok üyenin hayat yaşı kadar, bizim forum yaşımız var.