• 08-12-2023, 14:40:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10.Net'e biraz zorda olsa nihayet kayıt olabildim. Bu vesile ile herkese merhaba demek ve selam vermek istiyorum. İsmim Cahit Kılıç, İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü mezunuyum. Uzun yıllar, ulusal bir haber ajansında muhabir-editör olarak çalıştım. Son yıllarda, içerik editörü olarak çalışıyorum ve sosyal medya ile ilgiliyim. Adobe premierde video edit de yapıyorum. Bu anlamda R10'nun kıymetli üyeleriyle değerli çalışmalar yapacağıma inanıyorum. Herkese kolaylıklar diliyorum.
  • 08-12-2023, 14:41:17
    #2
    Hoşgeldiniz. Bol kazançlar.
  • 08-12-2023, 14:43:04
    #3
    Hoş geldiniz hocam. İyi çalışmalar dilerim.
  • 08-12-2023, 14:44:24
    #4
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Merhabalar,
    Forumumuza hoÅŸ geldiniz
  • 08-12-2023, 14:51:03
    #5
    Merhabalar hoş geldiniz aramıza
  • 08-12-2023, 14:55:20
    #6
    Growth Manager
    merhabalar, hoÅŸgeldiniz.
  • 08-12-2023, 14:57:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, darphaneye hoÅŸ geldiniz.