Selaaam naber? Ben geldim.
RTS ve Gazetecilik öğrencisiyim çift anadal yapıyorum. Haber yazma dersinde canım hocamın tavsiyesi üzerine r10.nete başvurdum ve kabul edildi.
Bionluk üzerinden makale yazarlığı yapıyordum ama sürekli bot hesaplar mesaj atmaya başladı. Finallerden sonra burada daha fazla vakit geçirmeyi düşünüyorum.
Hellloooo hocalarım naber ben geldim
18
●916