Aslında sen de başarabilirdin.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aslında sen de başarabilirdin..
2
●
300
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üye Özel
Aslında sen de başarabilirdin..
16-11-2023, 23:49:17
#1
Yeq
Diğer arkadaş kadar olmasa da yine de denemiş başarılarının devamını dilerim
16-11-2023, 23:50:02
#2
Soviet
Ortalık karıştı düzen bozuldu yetiş ya moderatör
17-11-2023, 00:09:58
#3
sio
Merhabalar, herhangi bir sorun yok. Anlık olarak gerekli aksiyonlarımızı alıyoruz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler