• 18-04-2023, 03:33:40
    #1
    acı bi ayırlıkdan sonra düşman bir şekilde değil. ailesi annesi babası hala benimle neden irtibatta olur. mesela annesi durumlara yanıt verir oğlum vs der annesinin beni çok sevdiğini oğlu gibi gördüğünü biliyorum.babasıda arada sırada yazıyor neden böyle olur bana değer verdikler içindir de yinede konu açmak istedim
  • 18-04-2023, 03:44:54
    #2
    boş ver
  • 18-04-2023, 03:47:01
    #3
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Boşver kafaya takma kafayi yersin hocam
  • 18-04-2023, 03:56:42
    #4
    aşk budur zaten

    iyi geceler.
  • 18-04-2023, 04:05:55
    #5
    yunusemrefindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşver kafaya takma kafayi yersin hocam
    nasıl hocam
  • 18-04-2023, 04:06:18
    #6
    askiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşk budur zaten

    iyi geceler.
    ama biz beraber değiliz /=
  • 18-04-2023, 04:13:00
    #7
    Berat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama biz beraber değiliz /=
    aşk; birlikte olmak da değildir; zaten...
  • 18-04-2023, 04:16:10
    #8
    askiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşk; birlikte olmak da değildir; zaten...
    evet doğru ama ne zamana kadar acı çekcem acaba
  • 18-04-2023, 04:31:15
    #9
    Berat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet doğru ama ne zamana kadar acı çekcem acaba
    uzun bir zaman sonra ama bir anda acın dinecek.