aşkdan yüzü gülmeyenler..
14
●262
- 18-04-2023, 03:33:40acı bi ayırlıkdan sonra düşman bir şekilde değil. ailesi annesi babası hala benimle neden irtibatta olur. mesela annesi durumlara yanıt verir oğlum vs der annesinin beni çok sevdiğini oğlu gibi gördüğünü biliyorum.babasıda arada sırada yazıyor neden böyle olur bana değer verdikler içindir de yinede konu açmak istedim
- 18-04-2023, 04:06:18ama biz beraber değiliz /=askiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2023, 04:13:00aşk; birlikte olmak da değildir; zaten...Berat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2023, 04:16:10evet doğru ama ne zamana kadar acı çekcem acabaaskiyasakettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-04-2023, 04:31:15uzun bir zaman sonra ama bir anda acın dinecek.Berat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
