acı bi ayırlıkdan sonra düşman bir şekilde değil. ailesi annesi babası hala benimle neden irtibatta olur. mesela annesi durumlara yanıt verir oğlum vs der annesinin beni çok sevdiğini oğlu gibi gördüğünü biliyorum.babasıda arada sırada yazıyor neden böyle olur bana değer verdikler içindir de yinede konu açmak istedim