Mart sevkinde Mamak'ta askerliği bedelli olarak yapacağım.
Teslim olurken akıllı telefon ile şans denenir mi yoksa direk tuşlu telefon ile gidilip görüş sırasında (görüş yaptırıyorlarsa) o sırada aile fertlerinden birisi getirdiğinde mi içeriye sokmak daha mantıklı ?
Birliğe akşam 5-6 dan sonra teslim olunup xrayler kapatıldığı için üst aramasında yakalatmadan sokabilirmiyiz ?
Mutlaka akıllı telefonu bir şekilde içeriye sağlamam gerekli günde yarım saat de olsa işlerime bakmam gerekiyor.
Mutlaka aramızda tecrübeli birçok kişi vardır.
"MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI/MAMAK/ANKARA"
Bedelli de akıllı telefon HK.
15
●436
- 29-01-2023, 18:32:52mart ayında istanbul maltepede yaptım. koğuştaki arkadaşlar bir cebine tuşlu diğer cebine akıllı telefon koymuşlardı. xray ötünce tuşlu öttü deyip gösterip geçiyorsun, 1 hafta sonra akıllı ile rahatça geziyorsun. orada öyleydi mamakta nasıl bilemedim şimdimedyamio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2023, 13:50:36yok öyle paralı askersin serbesttir davası.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşelim en kısa sürede
detayları banada söyleyin