• 09-01-2023, 15:10:58
    #10
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim hayallerini ve planlarını kişilerin üzerine değil olguların üzerine kur.
    Hayalin Ayşe ile Fatma ile evlenmek değil, sevgi saygı uyumu olan iyi karakterli bir kızla evlenmek olsun.

    Bu akşam eve gittiğinde yüzü gözü belli olmayan karakterli bir kızla evlenirsen hangi şehirleri ya da ülkeleri gezmek istediğini hayal et.
    Hayallerini olgular üzerine değerler üzerine kurarsan hayallerin asla yıkılmaz.

    Hayallerini kişiler üzerine kurarsan o hayalin yıkılma olasığlığı yüksektir.
    Kendini insanlara değil ideallere bağla.
    İnsanlar sen o ideallere doğru yürürken seninle yolu kesişip sana eşlik edenlerdir.

    Ama sen ideallerini hayallerini bir insana bağlarsan ne yöne gittiğini bilmzsin.
    Bir insanın peşinden gidersin.
    Ve bir gün o insan ile yollar ayrılırsa aynı bugünkü gibi kaybolursun nereye gideceğini bilemez hale gelirsin.

    Şu anda farketmen gereken tek şey.
    Ayrıldığın kişi aslında bir yalanmış, senin kafanda yüklediğini anlamlara değerlere sahip değilmiş.
    Artık gerçek karakterini gördün.

    Şu andan itibaren bağlandığın ve peşline takıldığın insanın yanlış insan olduğunu ve aslında gerçekte varolmadığını kafanda varolduğunu anla.
    Ve bu geceden itibaren bir defter al. Ve idealler üzerine kendine yeni hayaller planlar yazmaya bala.

    Yıkılan yanlış hayalleri onarmanın tek yolu yeni doğru hayaller kurmaktır.

    Bir de imanlıysan Allaha imansızsan Kozmoza şükret.
    Kız bu karaktersizliği evlenip 2 çocuk yaptıktan sonra da yaparak kafayı yedirtebilirdi.
    Şansın varmış.


    hocam çok teşekkür ediyorum defter alıp yazmak çok iyi bir fikir iyi gelmesi icin her yolu deneyecegim farkındayım değmez gelip geçer ama gerçekten canım cok yanıyor elimde olmadan sanırım acı cekmek biyolojik olarak mecburi gibi bir işe odaklanamıyorum
  • 09-01-2023, 15:12:00
    #11
    arkadaşlar çok teşekkür ediyorum yazılarınız için gercekten 10bin cevap bile gelse hepsini okuyabilirim iyi geliyor teşekkür ederim
  • 09-01-2023, 15:16:09
    #12
    Aynı yollardan geçmiş biri olarak söylüyorum. Zaman her şeyin ilacı kendini yıpratmaya değmez ilerde bu haline çok kızacaksın. Karşına daha neler çıkacak zararın neresinden dönsen kârdır.
  • 09-01-2023, 15:23:21
    #13
    akglslnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çok teşekkür ediyorum defter alıp yazmak çok iyi bir fikir iyi gelmesi icin her yolu deneyecegim farkındayım değmez gelip geçer ama gerçekten canım cok yanıyor elimde olmadan sanırım acı cekmek biyolojik olarak mecburi gibi bir işe odaklanamıyorum
    Yaşadığın şey yoksunluk krizi.
    Yani sigarayı bırakanların, uyuşturucuyu bırakanların yaşadığı bir çöküntüyü yaşıyorsun.
    Oturup sürekli onu düşünüp nostalji yaparak kendine eziyet etmezsen 21 gün sürer azalarak biter.
    Süreci düşürmek senin elinde.
    Sana dopamin salgılatan, kleyif veren haz veren işlerle meşgul ol.
    Mesela imkanın varsa iş yerinden izin al seyahata git, başka bir şehre bir arkadaşı ziyarete git.
    Spor salonuna başla diyenler olmuş, çok haklı öneri.
    Üzüldükçe kendine işkence edeceğine ruhunu acıtacağına kaslarını acıyana kadar spor yap.
    Bol bol güneşe çık.
    Yani aklını başka yerlere götür, yazarak hayal kurmaya özellikle detaylı yazmaya ve düşünmeye özen göster.
    İyi bir kız istiyorum yazma sadece, iyi kız nedir detaylarıyla açıkla.
    Şu şehre gitmek istiyorum yazma, o şehre naısl gitmek istiyorsun, nereleri görmek istiyorsun o şehide ne yemek istiyorsun detaylı yaz.

    Gelir geçer. Ben 8 sene evli kaldım flört ile beraber 14 sene sonra boşandım.
    Kangren etmeden sorunlu ilişkileri kesip yoluna bakman lazım.
    Aile dışındaki herkes hayatımızda gelip geçici.
    O yüzden idealin Ayşe Fatma Zeynep değil aile kurup mutlu bir aile yaşamı sürmek olsun.
    Şu anda mutlu bir aile hayatı kurmal yolunda şansın yaver gitti, yanlış kızdan kurtuldun.
  • 17-01-2023, 13:49:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Aşk ve evlilik çok farklı şeylerdir. Bizim nenelerimiz dedelerimiz zamanında aşkın ası bile yoktu. Zorluğun derdin her türlü sıkıntının bin türlüsü onların başındaydı. Oncahayat hengamesi içinde ne aşk ne de ergenlik sorunlarının ne olduğunu bilmeden anne baba oldular, tarlada çalıştılar, hasat ihtiyar büyüklerine baktılar vs.

    şimdi biz paşa gibi onca keyif onca rahatlık arasında ergenlik sorunu , aşk iphone 14 alamama gibi sorunlarla boğuşuyoruz.

    Allah yardımcımız olsun.
  • 17-01-2023, 14:08:11
    #15
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk ve evlilik çok farklı şeylerdir. Bizim nenelerimiz dedelerimiz zamanında aşkın ası bile yoktu. Zorluğun derdin her türlü sıkıntının bin türlüsü onların başındaydı. Oncahayat hengamesi içinde ne aşk ne de ergenlik sorunlarının ne olduğunu bilmeden anne baba oldular, tarlada çalıştılar, hasat ihtiyar büyüklerine baktılar vs.

    şimdi biz paşa gibi onca keyif onca rahatlık arasında ergenlik sorunu , aşk iphone 14 alamama gibi sorunlarla boğuşuyoruz.

    Allah yardımcımız olsun.
    haklısın dedelerimiz gibi yapmadığım gönlüme engel olamadığım için özür dilerim kardeşim
  • 17-01-2023, 14:19:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    akglslnt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın dedelerimiz gibi yapmadığım gönlüme engel olamadığım için özür dilerim kardeşim
    Bunu yadırgamak veya eleştirmek için söylemedim. Aynı veya bnezer sorunları hepimiz yaşıyoruz. Ancak aşk evliliklerinin çoğunda aşk bitince ayrılık aldatma vs oluyor. İşte o yüzden aşk başka evlilik başka.
    Kavuşma yoksa her aşk efsane olur. Kavuşma olursa 3 ay sonra aşk çöp olur.
    Aşk gerçek olsaydı tv müzik sinema yıldızları sadece bir kez evlenip mutlu bir hayat süredi. O sektörün insanları neredeyse günlük aşk değişimi yapıyor.